Kiedy boli.. ale nie wiem po co?

Podczas pracy terapeutycznej, doświadczamy niekiedy sytuacji kiedy klient zgłasza problem (objaw lub szereg objawów), jednocześnie nie wiedząc „czego potrzebuje”. Stosowane „pytania TSR” nie działają i mamy poczucie, że „kręcimy się z klientem w kółko”. Może to powodować pewien impas we współpracy, gdyż nie wiemy „za co się zabrać” podczas spotkań. Klient wie, że coś go boli, ale nie rozumie tego i nie widzi powiązań z innymi obszarami jego życia (które mają wpływ na występowanie zgłaszanego problemu). Warsztat ten dotyczy pracy psychologicznej z klientem, który znajduje się w kryzysie rozwojowym lub egzystencjalnym.

1. Cele:

- zwiększenie wiedzy na temat kryzysów w życiu człowieka oraz tego jak je rozumieć
- autodiagnoza własnych kryzysów oraz ich wpływ na postrzeganie ich u klientów
- nabywanie i rozwijanie kompetencji pracy z klientem w kryzysie rozwojowym i egzystencjalnym
- ustalanie celów z klientem w kryzysie rozwojowym/egzystencjalnym
- umiejętność przekazywania własnej perspektywy w kontakcie z klientem

2. Bloki merytoryczne:

- kryzys psychologiczny – jego rola i znaczenie w życiu człowieka
- kryzys a nie normatywność
- cele w terapii klienta doświadczającego kryzysu rozwojowego/egzystencjalnego
- terapeuta/pomagacz jako narzędzie
- dyrektywność w TSR
- praca z klientem w kryzysie rozwojowym/egzystencjalnym
- formowanie celów

3. Metody pracy:

- wykłady
- ćwiczenia warsztatowe
- analizy przypadków
- wymiana doświadczeń, dyskusje

4. Adresaci:

- absolwenci kursów TSR (wymagane ukończenie co najmniej I stopienia TSR)

5. Czas trwania: 2 dni (20 godzin dydaktycznych)

6. Trener: Tomasz Majewski

7. Cena: 590 zł

 

KONTAKT
Agnieszka Knap
SZKOLENIA@CTSR.PL
TELEFON: 513 979 041
(PON. – PT.: 9:00 – 17:00)
NUMER KONTA
PKO BP SA:
50 1020 5558 1111 1115 7670 0183

ADRES
CENTRUM TERAPII SKONCENTROWANEJ NA ROZWIĄZANIACH "CTSR"
02-654 WARSZAWA UL. WYGLĘDOWSKA 4/30