Zarządzanie impasem w procesie zmiany

Podczas warsztatu „Zarządzanie impasem w procesie zmiany ” będziemy zajmować się rozwijaniem kompetencji w zakresie radzenia sobie z sytuacją, która postrzegamy jako impas w pracy z klientem. Warsztat będzie okazją do zapoznania się z modelem zmian wg Prochasky i Di Clemente, i praktycznego przełożenia tej wiedzy na prace z klientem. Ponadto będziemy zastanawiać się które sytuacje w pracy z klientem postrzegamy jako impas, jak rozumiemy cele klienta, czy i jak włączamy również własne cele do pracy terapeutycznej. W efekcie szkolenie będzie okazją do praktycznego ćwiczenia umiejętności pomocnych w budowaniu współpracy z klientem.

1. Cele:

- Rozwijanie kompetencji do zarządzania impasem w procesie zmiany
- Wzrost świadomości nt. własnych postaw wspierających impas oraz postęp w procesie zmian
- Doskonalenie umiejętności precyzowania celów klienta, środków potrzebnych do ich realizacji oraz zasobów
- Dostarczenie wiedzy nt. modelu zmiany wg Prochasky i Di Clemente
- Ćwiczenie kontaktu z klientami w impasie

2. Bloki merytoryczne:

- Co to jest impas?
- Rozróżnienie środków od celów klienta
- Model Zmiany wg Prochasky i DiClemente
- „Ja” jako narzędzie pracy wspierające impas lub wspomagające wychodzenie z niego
- Ćwiczenie kontaktu z klientem w impasie

3. Metody pracy:

- mini wykłady
- warsztaty
- dyskusja grupowa
- symulacje

4. Adresaci:

- absolwenci kursów TSR (wymagane ukończenie co najmniej I stopienia TSR)

5. Czas trwania: 2 dni (20 godzin dydaktycznych)

6. Trener: Monika Lakowska

7. Cena: 590 zł

 

KONTAKT
Agnieszka Knap
SZKOLENIA@CTSR.PL
TELEFON: 513 979 041
(PON. – PT.: 9:00 – 17:00)
NUMER KONTA
PKO BP SA:
50 1020 5558 1111 1115 7670 0183

ADRES
CENTRUM TERAPII SKONCENTROWANEJ NA ROZWIĄZANIACH "CTSR"
02-654 WARSZAWA UL. WYGLĘDOWSKA 4/30